فریت بار به آمریکا

افراد به دلایل مختلفی مانند تحصیل، سر زدن به اقوام، مقاصد گردشگری یا حتی تجاری به آمریکا سفر می‌کنند. با این حال مسافران نمی‌توانند بیشتر از حد مجاز قانونی با خودشان بار حمل کنند به همین دلیل گاهی ناچار به پرداخت هزینه اضافی برای بار می‌شوند.
این هزینه اضافی برای مسافران مقرون به صرفه نیست به همین دلیل مردم از فریت بار به آمریکا یا ارسال بار به آمریکا استفاده می‌کنند.
اصولاً هزینه فریت بار به آمریکا نسبت به روشی که بخواهید جریمه پرداخت کنید، 30 درصد مقرون به صرفه‌تر است.

فریت بار به آمریکا

فریت بار به آمریکا

فریت بار به آمریکا

افراد به دلایل مختلفی مانند تحصیل، سر زدن به اقوام، مقاصد گردشگری یا حتی تجاری به آمریکا سفر می‌کنند. با این حال مسافران نمی‌توانند بیشتر از حد مجاز قانونی با خودشان بار حمل کنند به همین دلیل گاهی ناچار به پرداخت هزینه اضافی برای بار می‌شوند.
این هزینه اضافی برای مسافران مقرون به صرفه نیست به همین دلیل مردم از فریت بار به آمریکا یا ارسال بار به آمریکا استفاده می‌کنند.
اصولاً هزینه فریت بار به آمریکا نسبت به روشی که بخواهید جریمه پرداخت کنید، 30 درصد مقرون به صرفه‌تر است.

ارسال بار به آمریکا

به معنای واقعی کلمه، صد‌ها شرکت حمل و نقل کالا وجود دارد که روش های متفاوتی دارند، اما می‌توان از بین آن‌ها فریت بار به آمریکا را انتخاب کرد. برخی از شرکت‌های حمل و نقل کالا فقط حمل و نقل داخلی را انجام می‌دهند، در حالی که برخی دیگر به صورت بین‌المللی حمل و نقل می‌کنند. برخی بسته‌های کوچک را می‌پذیرند، در حالی که برخی دیگر فقط کالا‌ها را برای سازندگان تجهیزات ساختمانی بزرگ جابجا می‌کنند.

نحوه استفاده از فریت بار به آمریکا

برخی از کشتی‌های کانتینری بزرگ صرفاً از طریق دریا حمل و نقل می‌کنند، بسیاری از شرکت‌های دیگر از کامیون، ریل یا هوا استفاده می‌کنند. قبل از انتخاب یک شرکت حمل و نقل بار، بهتر است تحقیقات آنلاین انجام دهید تا متوجه شوید که آیا کالای خاص شما را ارسال می‌کنند یا خیر. اگر آن‌ها این کار را انجام دادند، هزینه فریت بار به آمریکا و بهترین روش‌های حمل و نقل و زمان رسیدن محموله به مقصدتان را بررسی کنید. انجام این کار‌ها ممکن است به تصمیم‌گیری شما کمک کند و ممکن است مشکلات کمتری را در مسیر تجربه کنید.

برای مشاوره در زمینه نحوه ارسال کالا به آمریکا با شرکت با سابقه باراد هوا دریا تماس بگیرید.

کارشناسان این شرکت به بهترین شیوه شما را راهنمایی خواهند کرد.

مراحل کلی ارسال بار به امریکا

ارسال بار به آمریکا

1- هزینه فریت بار به امریکا

اینجا جایی است که هزینه فریت بار به آمریکا را بررسی می‌کنید. هزینه بر اساس باری که ارسال می‌کنید و روش ارسال بار متغیر است. همچنین مدت زمان رسیدن به محل مورد نیز در هزینه فریت بار مؤثر است. هر چه زودتر کالا به دست شما برسد هزینه ارسال بیشتر خواهد بود.

2- فرآیند حمل و نقل

این مرحله زمانی است که تصمیم می‌گیرید چگونه کالای خود را ارسال کنید (خواه از طریق کامیون، راه آهن، دریا یا هوایی). باز هم، این روش می‌تواند هزینه را افزایش یا کاهش دهد. ارسال بار به آمریکا از طریق هوایی ممکن است سریع ‌ترین باشد اما ممکن است هزینه بیشتری نسبت به کامیون، دریا یا راه آهن داشته باشد. دریا ممکن است طولانی ‌ترین روش باشد، اما اگر کالای شما واجب نباشد در مدت زمان کوتاهی به مقصد برسد، می‌تواند مقرون به صرفه ‌ترین باشد.

3- مرحله نظارت

اکنون که اینترنت بسیار در دسترس و راحت است، ردیابی کالای شما تا مقصد بسیار آسان شده است. اکثر ارسال‌کنندگان یک شماره پیگیری به شما می‌دهند که می‌توانید پس از ورود به وب سایت از آن استفاده کنید. سپس شماره ردیابی به شما اطلاع می‌دهد که کالای شما در کجا قرار دارد و چه زمانی باید به مقصد برسد.

4- پرداخت هزینه فریت بار به امریکا

رایج‌ترین روش پرداخت از طریق کارت اعتباری است، اگرچه روش‌های نقدی نیز محبوب هستند. هر دو روش را می‌توان به سرعت و بدون دردسر از طریق اینترنت تکمیل کرد.

مراحل فریت هوایی اضافه بار به آمریکا

مرحله اول: جمع آوری و دریافت بار

زمانی که شما تصمیم گرفتید که ارسال بار به آمریکا را انجام دهید و شرکت مورد نظر خود را به عنوان مسئول انجام امور مربوط به آن انتخاب می‌کنید، باید در زمان تعیین شده توسط شرکت، بار خود را به آن‌ها تحویل دهید.

مرحله دوم: بسته بندی کردن بار

بار‌های جمع آوری شده ابتدا به دقت بسته بندی می‎‌شوند. آنچه از بار شما که شکستنی باشد در جعبه‌های ایمن چوبی قرار می‌گیرد و بارهایی مانند لباس، داخل کارتن‌های مخصوص یا چمدان گذاشته می‌شوند تا در زمان ارسال بار به امریکا مشکلی برایشان پیش نیاید.

مرحله سوم: حمل تا ترمینال فرودگاه امام خمینی

بعد از بررسی و بسته بندی، بار مورد نظر به‌ منظور انجام تشریفات گمرکی به ترمینال کارگو منتقل می‌شود. گمرک محتویات بار شما را ارزیابی می‌کند و در صورتی‌ که این بار دارای کالاهای ممنوعه باشد، آنها را جداسازی نموده و مابقی بار توزیع می‌شود.

مرحله چهارم: تشریفات گمرکی

بعد از گذشت این مراحل گمرک یک مجوز گمرکی صادر می‌کند که وزن و تعداد بسته‌بندی وسایل موجود در بار تعیین و مشخص می‌شود و شرکت های حمل و نقل هوایی طبق این مجوز (سند یا اظهارنامه) بارنامه صادر می‌کند. مجوز گمرکی بار شامل اطلاعاتی نظیر وزن بار، تعداد بسته‌بندی و... می‌شود. دریافت تمامی این مجوز‌ها جزو قوانین فریت بار به امریکا است که با دقت زیادی صورت می‌گیرد.

مرحله پنجم: صدور مجوز بارنامه

در انتهای این مراحل و بعد گذشتن از تشریفات گمرکی صدور بارنامه انجام می‌شود. در بارنامه اطلاعات کاملی از محموله قید می‌گردد. در واقع گمرک مجوزی صادر می‌کند که وزن و تعداد آن مرسوله در آن مشخص است.

مرحله ششم: تحویل به خطوط هوایی جهت ارسال

پس از دریافت مجوزهای لازم، شرکت مربوطه موظف است بر اساس مجوز بارنامه هوایی، بهترین خط هوایی را انتخاب و بار را برای حمل به آن‌ها بسپارد.

مرحله هفتم: پیگیری آنلاین بار ارسال شده

پس از تحویل مرسوله و بارگیری آن توسط خطوط هوایی، وضعیت ارسال بار به صورت آنلاین تا رسیدن به مقصد پیگیری می‌شود.

مرحله هشتم: دریافت بار در محل مورد نظر

در انتهای مراحل، در فرودگاه مقصد بار ارسالی تحویل می‌گردد.

مدارک مورد نیاز

مدارک لازم برای فریت بار به آمریکا برای بار‌های مسافری

کافی است تا بلیط و پاسپورت خود را همراه داشته باشید تا بتوانید اقدامات مربوط به ارسال بار به آمریکا را انجام دهید.

بیمه بار ارسالی به کشور آمریکا

آسیب و خسارت وارده به کامیون، حمل و نقل هوایی و دریایی شما می‌تواند به ارزش و اعتبار شما آسیب برساند. بیمه را با گزینه‌های مختلف بررسی کنید تا به شما اجازه دهد خیالتان در این باره راحت باشد.

محموله‌های حمل و نقل در معرض خطرات متعددی قرار دارند. کالا‌ها ممکن است در طوفان یا آتش سوزی آسیب ببینند یا دزدیده شوند به هین دلیل داشتن بیمه نامه می‌تواند به شما کمک کند ضرر مالی نبینید.

فریت بار از آمریکا به ایران

به دلیل تحریمات ایران، فریت بار از آمریکا به ایران به صورت Cross Stuffing (کراس استاف) ارسال می‌شود. یعنی بار شما در جبل علی از کانتینر خارج و وارد کانتینر دیگری می‌شود. اگر می‌خواهید بار شما سریع ‌تر به دستتان برسد از ارسال هوایی استفاده کنید و اگر می‌خواهید هزینه‌های شما کاهش یابد از حمل دریایی استفاده کنید. با این حال در حمل دریایی مدت زمان بیشتری طول می‌کشد تا بسته به دست شما برسد. 

 

هزینه ارسال بار از آمریکا به ایران

هزینه‌های مورد نیاز و ثابت برای فریت بار از آمریکا به ایران در زیر آورده شده است: 

  • هزینه‌های مربوط به گمرک 
  • هزینه‌های مربوط به بارنامه یا حمل بار تا مقصد
  • هزینه‌های کراس استاف (مربوط به بار‌هایی که از آمریکا به سمت ایران می‌آیند است)
  • هزینه‌های مربوط به ترخیص بار
 

اصلی ترین مقاصد فریت بار

فریت بار از ایران به کانادا

ارسال بار فریت به آلمان

ارسال فریت بار به استرالیا

ارسال بار فریت به ترکیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا