فریت بار به استرالیا

شهرهای ملبورن، کانبرا، سیدنی، آدلاید و بریزبین، اصلی‌ترین مقاصد فریت بار به استرالیا از مبدأ ایران هستند. فریت بار از ایران به استرالیا، معمولا به دلیل مهاجرت افراد و خانواده‌ها یا ارسال هدایا برای اقوام و خویشاوندان ساکن این کشور، صورت می‌گیرد. به هر ترتیب با توجه به فاصله جغرافیایی و دیگر مسائل، ارسال هوایی  بار به استرالیا، بهترین راه حل برای آن دسته از افرادی به حساب می‌آید که قصد فرستادن کالاهای غیرتجاری به یکی از شهرهای استرالیا را دارا هستند.

فریت بار به استرالیا

فریت بار به استرالیا

فریت بار به استرالیا

شهرهای ملبورن، کانبرا، سیدنی، آدلاید و بریزبین، اصلی‌ترین مقاصد فریت بار به استرالیا از مبدأ ایران هستند. فریت بار از ایران به استرالیا، معمولا به دلیل مهاجرت افراد و خانواده‌ها یا ارسال هدایا برای اقوام و خویشاوندان ساکن این کشور، صورت می‌گیرد. به هر ترتیب با توجه به فاصله جغرافیایی و دیگر مسائل، ارسال هوایی  بار به استرالیا، بهترین راه حل برای آن دسته از افرادی به حساب می‌آید که قصد فرستادن کالاهای غیرتجاری به یکی از شهرهای استرالیا را دارا هستند.

روش‌های فریت بار از ایران به استرالیا

ارسال دریایی: با توجه به نبود مرز زمینی در اطراف کشور استرالیا (به عنوان یک جزیره)، امکان ارسال زمینی منتفی بوده و ارسال دریایی میسر خواهد بود.

ارسال هوایی: با توجه به مسافت میان ایران و استرالیا، ارسال هوایی به عنوان بهترین روش فریت بار به استرالیا شناخته می‌شود.

فریت بار به استرالیا

ارسال هوایی بار به استرالیا

با استفاده از خدمات شرکت باراد هوا دریا شما می‌توانید نسبت به ارسال هوایی بار به استرالیا اقدام کرده و تنها با یک تماس و هماهنگی اولیه، کلیه امور از تحویل بار تا تحویل به بخش بار پرواز، توسط کارشناسان شرکت انجام خواهد شد. همین طور شما می‌توانید از مشاوره رایگان باراد هوا دریا، در این خصوص بهره‌مند شده و استعلام هزینه ابتدایی را با اعلام نوع کالا و حجم و وزن آن داشته باشید.

برای مشاوره در زمینه فریت بار به استرالیا با شرکت باسابقه باراد هوا دریا تماس بگیرید.

کارشناسان این شرکت به بهترین شیوه شما را راهنمایی خواهند کرد.

هزینه فریت بار به استرالیا

قیمت فریت بار به استرالیا، در دو بخش هزینه‌های پایه‌ای مربوط به شرکت و همین طور هزینه‌های مربوط به صدور بارنامه است. در نظر داشته باشید که هزینه صدور بارنامه، هر سال از سوی هواپیمایی، به شرکت‌های فریت بار، اعلام می‌شود. این هزینه بخشی از قیمت فریت بار از ایران به استرالیا را شامل شده و دیگر هزینه‌ها مربوط به حمل و نقل، بسته بندی، تشریفات فرودگاهی و گمرکی و … خواهد شد. بدیهی است که این هزینه نیز از سالی به سال دیگر ثابت نبوده و برای استعلام در زمان مورد نظر خود، بهتر است که با شرکت تماس حاصل نمایید.

نکته: لازم به ذکر است که بارهای ارسالی به کشور استرالیا، در دسته‌بندی‌های زیر، به لحاظ درج در بارنامه، تقسیم‌بندی می‌شوند:

  • محموله‌های تا وزن 45 کیلوگرم
  • محموله‌های با وزن بین 45 تا 100 کیلوگرم
  • محموله‌های با وزن بین 100 تا 300 کیلوگرم
  • محموله‌های با وزن بیش از 300 کیلوگرم

در نظر داشته باشید که هزینه فریت بار به استرالیا، بسته به شهرهای مختلف، تا حدودی متفاوت است. به این ترتیب هزینه یک محموله مشابه و یکسان برای ارسال به سیدنی، متفاوت از چیزی خواهد بود که بابت همان محموله در ارسال به آدلاید داریم.
نکته: در نظر داشته باشید که اگر برای ترخیص محموله خود در فروشگاه شهر مقصد در استرالیا، دیر اقدام کنید؛ هزینه‌های مربوط به انبارداری، به هزینه‌های شما اضافه خواهد شد. (در فرودگاه شهر مقصد، باید هزینه‌های مربوط به انبارداری و ترخیص کالا، پرداخت گردد.)

مزیت استفاده از امکان فریت اضافه بار مسافری چیست؟

سمپاشی بار پیش از فریت بار به استرالیا

با توجه به قوانین خاص و سختگیرانه در کشور استرالیا، بابت جانوران موذی، حشرات و مانند آن‌ها، در صورتی که قصد ارسال مرسولات چوبی داشته باشید، باید به لحاظ سمپاشی، گواهی شوند. به این ترتیب گواهینامه سمپاشی بین المللی باید با بار همراه شده تا امکان ترخیص آن در فرودگاه مقصد در کشور استرالیا، وجود داشته باشد.

مراحل فریت بار به استرالیا

برای فریت هوایی بار به استرالیا، مدت زمان انتظار کمتری خواهید داشت و معمولا این روش برای بسته‌های دارای حجم و وزن کمتر پیشنهاد می‌شود. در این صورت باید مراحل زیر طی شوند:

مرحله اول: دریافت بار در منزل و بسته‌بندی

کارشناس و نماینده شرکت، کالاها را از مشتری تحویل گرفته و در ضربه گیر قرار می‌دهد. (البته لازم است که حتما مرسولات، پالت بندی شده و در کارتن‌های مخصوص فریت قرار بگیرند.)

مرحله دوم: بارگیری و حمل و نقل

پس از تحویل گرفتن بار از مشتری، حمل و نقل آن از سوی شرکت به منظور طی کردن بقیه مراحل، انجام خواهد شد.

مرحله سوم: انجام تشریفات گمرکی

کلیه تشریفات گمرکی توسط شرکت باراد هوادریا انجام شده و مشتری نیازی به دخالت در هیچ یک از مراحل نخواهد داشت. از این جهت بهترین خدمات و سریع‌ترین فرایند تشریفات گمرکی به انجام رسیده و زحمت مشتری در این خصوص برطرف می‌شود.

مرحله چهارم: پالت بندی

در صورتی که نیاز باشد و در اکثر مواقع، برای حفاظت از محموله‌ها، آن‌ها را در پالت های مخصوص چوبی قرار می‌دهند تا در طول پرواز و حمل و نقل فرودگاهی، آسیبی ندیده و کاملا سالم به مقصد برسند.

مرحله پنجم: اخذ بارنامه و تحویل به بار پرواز

در نهایت پس از انجام امور گمرکی، بارنامه در کمترین زمان اخذ شده و محموله شما به بخش بار هواپیمایی تحویل داده خواهد شد.

مرحله ششم: دریافت بار در استرالیا

در انتهای مراحل فریت بار به استرالیا، می‌توانید بار را در فرودگاه مقصد دریافت کنید.

فریت بار از استرالیا به ایران

با توجه به فعالیت دو جانبه شرکت باراد هوا دریا در حوزه فریت بار، میان دو کشور ایران و استرالیا، شما می‌توانید نسبت به ارسال محموله‌های شخصی خود از کشور استرالیا به مقصد ایران نیز اقدام کنید. برای این منظور کافی است که با کارشناسان ما تماس حاصل کرده تا توضیحات لازم را دریافت نموده و راهنمایی شوید. فرآیند کار در موضوع ارسال محموله‌های غیرتجاری از استرالیا به مقصد ایران، مشابه چیزی است که در فرآیند فریت بار از ایران به استرالیا داشتیم و امور به دست نماینده شرکت، انجام خواهد شد.

مدارک لازم برای فریت بار به استرالیا

مدارک لازم فرستنده

  • اصل و کپی کارت ملی (هر دو صفحه پشت و رو)
  • اصل و کپی پاسپورت
  • آدرس و شماره تماس
  • آدرس ایمیل

مدارک لازم گیرنده

  • تصویر پاسپورت
  • آدرس و شماره تماس
  • آدرس ایمیل
  • لیست کالاها

قوانین گمرک استرالیا

مانند دیگر کشورهای جهان، گمرک کشور استرالیا نیز قوانین خاص به خود را دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

قرنطینه گمرک استرالیا: در این قرنطینه محموله‌ها قرار گرفته تا به لحاظ مشکلات میکروبی و حشرات و مانند آن‌ها، پاکسازی شده و در نقطه امن قرار بگیرند.

سم‌زدایی: کلیه محموله‌های دارای بسته بندی چرمی، به دقت سم‌زدایی می‌شوند.

معافیت مالیاتی و گمرکی: کالاهای دست دوم، پوشاک، کیف و کفش و اثاثیه منزل، از هزینه گمرکی و مالیات، معاف هستند.

کارتن فریت: لازم است که محموله‌ها در جعبه‌ها و کارتن‌های فریت بار قرار گرفته باشند.

سوالات متداول در زمینه فریت بار به استرالیا

با توجه به مسافت بین ایران و استرالیا و نبود مرز زمینی، بهترین روش ارسال هوایی بار به این کشور است.

با توجه به نرخ صدور بارنامه و همین طور هزینه‌های پایه و شهر مقصد، این هزینه متغیر خواهد بود.

خیر، شرکت باراد هوا دریا، به نمایندگی از مشتری این تشریفات را در کمترین زمان، پیش خواهد برد.

زمان قطعی وجود ندارد، اما به طور معمول چیزی بین 8 تا 10 روز زمان لازم خواهد بود.

بله، شما می‌توانید از طریق سرویس اینترنتی، وضعیت پرواز و رسیدن محموله در طول مسیر را دنبال کنید. به این شکل از زمان قطعی تحویل شدن محموله خود در فرودگاه شهر مقصد اطلاع خواهید یافت.

اصلی ترین مقاصد فریت بار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا