فریت بار به کانادا

اگر به هر ترتیب قصد مهاجرت به کانادا، ارسال کالا و اثاثیه برای شخصی در کانادا و یا دریافت بسته و محموله‌ای از این کشور به مقصد ایران را دارید، نیازی نیست که روش ارسال و دریافت مطمئن آن دغدغه شما باشد. فریت بار به کانادا از طریق شرکت حمل و نقل بین المللی باراد هوا دریا، این امکان را ایجاد کرده است که با بهترین قیمت و شرایط مطمئن، جابه‌جایی بسته‌های مختلف از مقصد ایران به کانادا و برعکس صورت بگیرد.

فریت بار به کانادا

فریت بار به کانادا

فریت بار به کانادا

اگر به هر ترتیب قصد مهاجرت به کانادا، ارسال کالا و اثاثیه برای شخصی در کانادا و یا دریافت بسته و محموله‌ای از این کشور به مقصد ایران را دارید، نیازی نیست که روش ارسال و دریافت مطمئن آن دغدغه شما باشد. فریت بار به کانادا از طریق شرکت حمل و نقل بین المللی باراد هوا دریا، این امکان را ایجاد کرده است که با بهترین قیمت و شرایط مطمئن، جابه‌جایی بسته‌های مختلف از مقصد ایران به کانادا و برعکس صورت بگیرد.

فرآیند فریت بار به کانادا

این فرآیند می‌تواند از طریق هوایی یا دریایی انجام شود که با توجه به نیاز اکثر مشتریان به ارسال سریع، معمولا جابه‌جایی هوایی محموله و کالا پیشنهاد می‌شود. ارسال دریایی بار به کانادا، با تحویل محموله در بنادر شهرها به طور مثال در بندر مونترال، ونکوور یا تورنتو امکان پذیر خواهد بود. اگر چه ارسال دریایی با هزینه‌های کمتری همراه است و به شکلی مقرون به صرفه می‌نماید؛ اما قطعا مدت زمان طولانی‌تری از زمان ارسال تا تحویل محموله در کانادا، به طول خواهد انجامید. فارغ از انتخاب مشتریان برای روش ارسال بار به کانادا، پس از تماس مشتری با شرکت و ثبت درخواست، اقدامات لازم انجام خواهد پذیرفت.

امکانات فریت بار

هزینه فریت بار به کانادا

با در نظر گرفتن نوسانات ارزی و عدم ثبات نرخ در این حوزه، شما می‌توانید جهت دریافت تعرفه ارسال بار به کانادا، با کارشناسان ما تماس گرفته و ضمن اعلام وزن بار مورد نظر خود، در خصوص هزینه ارسال، اطلاعات لازم را به دست بیاورید. به علاوه کارشناسان ما راهنمایی‌های لازم را ارائه خواهند کرد.

برای مشاوره در زمینه فریت بار به کانادا با شرکت باسابقه باراد هوا دریا تماس بگیرید.

کارشناسان این شرکت به بهترین شیوه شما را راهنمایی خواهند کرد.

دریافت بار فریت شده در فرودگاه‌های شهرهای مختلف کانادا

زمانی که محموله شما در یکی از شهرها و فرودگاه‌های کشور کانادا به زمین نشست، یک بازه زمانی مشخص برای نگهداری رایگان آن در انبار فرودگاه وجود دارد و در صورتی که تاخیر بیشتر برای تحویل بار صورت بگیرد، مستلزم پرداخت هزینه خواهد بود. به طور نمونه در فرودگاه شهر تورنتو، این زمان در حال حاضر 48 ساعته است. از این جهت توجه داشته باشید که حتما خود شما یا هر شخصی که قرار است محموله را در کشور کانادا و در شهر مقصد تحویل بگیرد، برای جلوگیری از پرداخت هزینه اضافی نگهداری بار در انبار فرودگاه که معمولا هزینه قابل توجهی نیز خواهد بود، به موقع برای دریافت بار اقدام کند. به همین منظور لازم است به نکات زیر توجه داشته باشید:

مزیت استفاده از امکان فریت اضافه بار مسافری چیست؟

نکته 1:

هزینه نگهداری محموله در انبار فرودگاه، تابعی از وزن و حجم کالاهایی است که در انبار نگهداری می‌شوند. بدیهی است که بالاتر بودن وزن و حجم، موجب افزایش هزینه نگهداری خواهد شد.

نکته 2:

البته به هر ترتیب با مراجعه در بازه زمانی استاندارد نیز باید هزینه‌ای جزئی چند ده دلاری برای دریافت کردن قبض انبار و بارنامه پرداخت شود که در قیاس با مبلغ نگهداری اضافی بار در انبار فرودگاه، بسیار ناچیز است.

نکته 3:

در شرایطی که محموله مورد نظر شما بسیار بزرگ و دارای حجم و وزن زیادی باشد، حتی در صورت مراجعه در مدت زمان استاندارد اعلام شده، باید هزینه‌ای بابت جابه‌جایی آن که ممکن است توسط کارگر انسانی یا لیفتراک و سایر تجهیزات انجام گرفته باشد، بپردازید. (این هزینه در فرودگاه‌های کانادا و در زمان تحویل بار، دریافت خواهد شد.)

مراحل فریت هوایی اضافه بار به کانادا

برای فریت هوایی بار به کانادا، مدت زمان انتظار کمتری خواهید داشت و معمولا این روش برای بسته‌های دارای حجم و وزن کمتر پیشنهاد می‌شود. در این صورت باید مراحل زیر طی شوند:

مرحله اول: هماهنگی جهت دریافت بار در ایران

با توجه به ضرورت نگهداری و ایمن‌سازی کامل کالاهایی که قصد ارسال آن‌ها به کانادا را دارید، لازم است که تمامی وسایل به شکلی حرفه‌ای بسته‌بندی شده و هیچ محل آسیب‌پذیری برای آن‌ها باقی نماند. بنابراین کارشناسان ما ابتدا هماهنگی های لازم را برای جهت دریافت بار و تعیین نوع بسته بندی انجام می‌دهند.

مرحله دوم: بسته بندی برای فریت بار به کانادا

بسته‌بندی بار، ممکن است بسته به نوع کالا با ضربه‌گیر نایلونی انجام شده یا محموله مورد نظر شما در پالت‌های چوبی قرار بگیرد. بسته‌بندی ساده‌تر می‌تواند توسط خود مشتری انجام پذیرد، اما با توجه به حساس بودن موضوع و تجربه افرادی که در این حوزه سابقه فعالیت طولانی دارند، پیشنهاد می‌شود که انجام بسته‌بندی کالاها را به افراد متخصص شرکت بسپارید. پس از بسته‌بندی، کالاها یا لوازم منزل و به هر شکلی محموله مورد نظر شما، از سوی شرکت، به منظور طی کردن مراحل بعدی کار، دریافت خواهد شد.

مرحله سوم: پرداخت هزینه توسط مشتری

بدیهی است که بسته به وزن محموله، عددی بابت هزینه ارسال تعیین می‌شود که باید توسط مشتری پرداخت گردد. (لازم به ذکر است که تعرفه مشخصی برای بار با وزن‌های مختلف وجود دارد و پس از مشخص شدن وزن محموله شما، این تعرفه تعیین خواهد شد. این تعرفه‌ها هر سال از سوی شرکت‌های هواپیمایی مشخص می‌شود و همانطور که انتظار می‌رود تابعی از نرخ ارز در زمان خود خواهد بود.)

مرحله سوم: انجام تشریفات و مراحل گمرکی و فرودگاهی

با رساندن محموله ارسالی به کانادا به فرودگاه امام خمینی، باید موارد گمرکی و همین طور صدور بارنامه انجام پذیرد. با صادر شدن بارنامه، امکان ارسال بار به کشور کانادا فراهم خواهد شد و تقریبا می‌توان گفت که بیشتر کار انجام شده است. در باراد فریت، بارنامه رسمی با بهترین قیمت به مشتریان ارائه خواهد شد.

مرحله پنجم: صدور بارنامه

پس از مرحله انجام تشریفات گمرکی، صدور بارنامه انجام می‌شود. در بارنامه اطلاعات کاملی از مرسوله قید می‌گردد. در واقع گمرک مجوزی صادر می‌کند که وزن و تعداد آن مرسوله در آن مشخص است.

مرحله ششم: بارگیری به مقصد کانادا

پس از پرداخت هزینه و دریافت تمامی مجوزهای مورد نیاز، بارگیری در زمان مشخص پرواز، به مقصد کانادا انجام خواهد شد.

مرحله هفتم: پیگیری آنلاین بار فریت شده به کانادا

پس از تحویل مرسوله و بارگیری آن توسط خطوط هوایی، وضعیت ارسال بار به صورت آنلاین تا رسیدن به مقصد پیگیری می‌شود.

مرحله هشتم: دریافت بار کانادا

در انتهای مراحل فریت بار به کانادا، در فرودگاه مقصد بار ارسالی تحویل می‌گردد.

آیا هزینه فریت بار به کانادا در شهرهای مختلف، متفاوت است؟

بسته به این که کدام یک از شهرهای کانادا مقصد شما برای ارسال کالا باشد، به طور مثال مونترال، کبک، تورنتو و ...؛ هزینه ارسال بار متفاوت خواهد بود. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. (البته معمولا این تفاوت هزینه آن قدرها زیاد نیست و بیشتر تمایز پرداخت به حجم بار و مدت زمان انتظار در انبار فرودگاه ها بازمی‌گردد.)

فریت بار به تورنتو

مسافرت به تورنتو مانند سایر شهرهای کانادا ممکن است برای شما محدودیت های مانند اضافه بار به همراه داشته باشد، بهترین گزینه ای که شما می‌توانید جهت ارسال بار به تورنتو استفاده کنید، استفاده از خدمات فریت بار به تورنتو است.
فریت بار به تورنتو

ارسال بار از تورنتو به تهران

مراحل فریت بار از تورنتو به تهران نیز مانند مراحل قبل است، به این صورت که پس از تماس با شماره 02143658 و دریافت مشاوره، ثبت درخواست شما تکمیل خواهد شد و ادامه مراحل طی خواهد شد.

فریت بار به ونکوور

اگر قصد مسافرت و مهاجرت به ونکوور را دارید و در زمان ارسال بار و یا وسایل منزل تان به مشکل خورده اید، بهترین راه حل برای مشکل شما استفاده از فریت بار است؛ تنها کافی ست با شماره 02143658 تماس بگیرید.

هزینه ارسال بار به ونکوور

استفاده از خدمات فریت هیچوقت قیمت ثابتی ندارد، از این رو جهت استعلام قیمت و یا ثبت سفارش خدمات مورد نظرتان باید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

فریت بار به کانادا با کشتی

در صورتی که محموله مورد نظر شما وسایل بزرگ منزل یا به هر شکلی کالاهای با حجم و سایز قابل توجه هستند، حمل هوایی به هیچ وجه مقرون به صرفه نخواهد بود و هزینه حمل بار با کشتی به کانادا بسیار به صرفه تر خواهد بود. در این شرایط، توصیه می‌شود که ارسال دریایی را انتخاب کرده و صبوری لازم برای مدت زمان رسیدن بالاتر آن را داشته باشید. معمولا ارسال بار به شکل دریایی، با شکل ارسال کانتینر کامل FCL یا خرده بار گروپاژ LCL خواهد بود.

  • ارسال کانتینر کامل FCL: در این روش یک کانتینر کامل را در اختیار خواهید داشت و تمام فضای آن به وسایل و لوازم شما اختصاص می‌یابد.
  • ارسال خرده بار گروپاژ LCL: در این شرایط، بخشی از یک کانتینر به اثاثیه و به طور کلی بار مورد نظر شما اختصاص خواهد یافت.
فریت بار به کاناد با کشتی

مدارک لازم برای فریت بار به کانادا

برای ارسال بار مورد نظر خود به مقصد کشور کانادا به مدارک زیر نیاز خواهید داشت. توصیه می‌شود پیش از اقدام، تمام این مدارک را آماده کنید تا در زمان ارسال شما، خللی وارد نشده و تمامی مراحل سریعا به انجام برسند.

  • یک نسخه کپی از پشت و روی کارت ملی فرستنده در ایران
  • یک نسخه کپی از صفحه اول پاسپورت فرستنده در ایران
  • آدرس و شماره تماس فرستنده در ایران
  • یک نسخه کپی از تصویر پاسپورت گیرنده در کانادا
  • آدرس و شماره تماس دریافت ‌ننده بار در کشور کانادا
  • آدرس ایمیل فرستنده و گیرنده
  • لیست لوازم و کالاهای ارسالی

نکته: در صورتی که کالاهای ارسالی شما تجاری باشند، فاکتور یا Invoice کالاها نیز در لیست مدارک نیاز خواهد بود.

دیکلریشن فرم کانادا در نخستین ورود به کشور کانادا

در صورتی که این نخستین ورود شما به کشور کانادا بوده و قصد ارسال لوازم و اثاثیه منزل خود را نیز به این کشور جهت استفاده دارید؛ حتما به این نکات توجه داشته باشید.

لازم است که حتما دیکلریشن فرم کانادا را پر کنید تا برای مدت 4 سال، از پرداخت عوارض گمرکی مربوط به آن‌ها، معاف باشید. این برای شرایطی است که مهاجران در نخستین ورود خود به کشور کانادا، مایل به همراه بردن وسایل و اثاثیه منزل خود بوده و قصد استفاده از آن‌ها در کشور مقصد یعنی کانادا را دارند.

بیمه بار ارسالی به کشور کانادا

به طور کلی در ارسال‌های کالا و محموله‌های مختلف، بیمه همیشه موضوعیت دارد و این در خصوص فریت بار به کانادا نیز جایگاه خود را خواهد داشت.

هزینه بیمه در بارهای هوایی نهایتا 20 دلار در هر کیلو خواهد بود. در مورد بارهای ارسالی از طریق دریا نیز بیمه کردن به عهده فرستنده بار است.

سوالات متداول در زمینه فریت بار به کانادا

هزینه ارسال بار از کانادا به ایران بسته به وزن و حجم بار و روش ارسال (دریایی یا هوایی) تعیین خواهد شد.

فریت بار به کشور کانادا در زمان حاضر از طریق شرکت‌های هواپیمایی امارات، قطر ايرويز و لوفت هانزا صورت می‌پذیرد.

ارسال بار از مسیر هوایی به مقصد کانادا به طور معمول 3 تا 5 روز زمان می‌برد. البته این زمان به شلوغی مسیر نیز بستگی دارد.

ارسال بار از مسیر دریایی به مقصد یکی از بنادر کانادا، چیزی حدود 50 روز زمان خواهد برد.

بله. با در اختیار داشتن شماره 11 رقمی بارنامه خود، می‌توانید مسیر ارسال محموله خود را از طریق وب سایت شرکت هواپیمایی، دنبال کرده و از زمان پرواز و رسیدن آن به مقصد، اطلاع دقیق‌تری یابید.

در صورتی که گیرنده کالا متوجه خسارت بر کالای خود شود حتما و حتما میبایست قبل از خروج بار از فرودگاه و گمرکات کشور مقصد صورت جلسه خسارت تشکیل دهد و نسبت به جمع آوری مدارک اعم از صورت جلسه ،عکس از کالای خسارت دیده و سایر شواهد موجود سریعاً اقدام نماید و جهت دریافت خسارت با همراه داشتن در خواست کتبی در حداقل زمان ممکن به دفتر هواپیمایی در کشور مقصد مراجعه گردد.

اصلی ترین مقاصد فریت بار

ارسال بار فریت به کلیه آلمان

ارسال فریت بار به استرالیا

ارسال بار فریت به ترکیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا