فریت بار به آلمان

فریت بار به آلمان، بهترین روش ارسال بار از ایران به مقصد این کشور در خصوص بارهای غیرتجاری است. شما ممکن است قصد ارسال محموله‌های شخصی خود به مقصد شهرهای مختلف آلمان از جمله فرانکفورت، اشتوتگارت، کلن، نورنبرگ، بن، مونیخ، برلین، هامبورگ یا دوسلدورف و … را داشته باشید. به هر ترتیب پس از تماس با شرکت و درخواست ارسال بار به آلمان، فرآیند دریافت محموله از درب منزل، بسته بندی و تشریفات گمرکی آن برای ارسال، انجام خواهد شد.

فریت بار به آلمان

فریت بار به آلمان

فریت بار به آلمان

فریت بار به آلمان، بهترین روش ارسال بار از ایران به مقصد این کشور در خصوص بارهای غیرتجاری است. شما ممکن است قصد ارسال محموله‌های شخصی خود به مقصد شهرهای مختلف آلمان از جمله فرانکفورت، اشتوتگارت، کلن، نورنبرگ، بن، مونیخ، برلین، هامبورگ یا دوسلدورف و … را داشته باشید. به هر ترتیب پس از تماس با شرکت و درخواست ارسال بار به آلمان، فرایند دریافت محموله از درب منزل، بسته بندی و تشریفات گمرکی آن برای ارسال، انجام خواهد شد.

ارسال بار به آلمان

یکی از مقاصد پرطرفدار فریت بار در قاره اروپا، کشور آلمان است. رفت و آمد زیاد ایرانیان به این کشور و مهاجرت قابل توجه، از جمله عوامل شکل گیری فریت بار به آلمان است که طی چند سال گذشته نیز رونق بیشتری پیدا کرده است. با توجه به مسافت بین دو کشور ایران و آلمان، به نظر می‌رسد که ارسال بار از ایران به آلمان از روش فریت هوایی، بهترین الگوی ارسال بار به آلمان باشد.

کشور آلمان تقریبا در مرکز قاره اروپا قرار گرفته است. این کشور با کشورهای دانمارک، بلژیک، هلند، سوئیس، اتریش، لوگزامبورگ، فرانسه، جمهوری چک و لهستان همسایه است. همین طور دریای شمال و دریای بالتیک با آن مرز مشترک دارند.

مزایای فریت بار به آلمان

همانطور که می‌دانید در پروازهای مختلف با ایرلاین‌های گوناگون به مقصد کشور آلمان و همین طور سایر کشورها، محدودیت حمل بار مسافری وجود دارد. در صورتی که هر مسافر قصد همراه بردن بیش از بار مجاز و تعریف شده را داشته باشد، باید مبلغ قابل توجهی بابت اضافه بار بپردازد. البته مشکلات حمل بار و بسته‌های بیشتر در فرودگاه نیز در جای خود قابل بحث هستند. در این شرایط، فریت بار به آلمان می‌تواند به عنوان یک گزینه جایگزین عالی، راحت و مقرون به صرفه مطرح باشد.

امکانات فریت بار

هزینه فریت بار به آلمان

هزینه فریت بار به آلمان شامل هزینه‌های مربوط به بسته بندی، حمل و نقل تا فرودگاه امام، هزینه‌های مربوط به بارگیری و انبارداری، هزینه ‌دریافت مجوزها و تشریفات گمرکی و … خواهد بود. همین طور قیمت ارسال بار از ایران به آلمان، بستگی به عوامل مختلفی دارد که از آن جمله می‌توان به شهر مقصد، حجم بسته، وزن بسته و نوع محموله اشاره نمود.

به علاوه هزینه ارسال بار از ایران به المان پایه‌ای با توجه به نرخ ارز در دوره‌های مختلف، متفاوت خواهد بود و به دلیل نوسانات ارزی، نمی‌توان نرخ قطعی را اعلام کرد. از این روی شما می‌توانید در تماس با شرکت باراد ، از هزینه فریت بار به آلمان با توجه به شهر مقصد خود، آگاهی پیدا کنید.

برای مشاوره فریت بار به آلمان با شرکت با سابقه باراد هوا دریا تماس بگیرید.

کارشناسان این شرکت به بهترین شیوه شما را راهنمایی خواهند کرد.

فریت بار از آلمان به ایران

فریت بار از آلمان به ایران

همان طور که امکان ارسال بسته‌ها و محموله‌ها از ایران به مقصد شهرهای مختلف آلمان وجود دارد، شما می‌توانید محموله‌های درخواستی خود را از آلمان نیز به ایران ارسال کنید. برای ارسال وسایل و اسباب مورد نظر خود از آلمان به ایران، با ما تماس حاصل کرده و هماهنگی‌های اولیه را انجام دهید. در واقع مراحل فرستادن بار از آلمان به ایران نیز مشابه چیزی است که برای ارسال از ایران به آلمان داریم. قیمت حمل بار از آلمان به ایران با فرمول مشابه و مبالغ پایه متفاوت، محاسبه خواهد شد.

مراحل فریت بار به آلمان

تماس با شرکت باراد هوادریا جهت دریافت مشاوره اولیه و هماهنگی برای تحویل محموله

پس از تماس با شرکت باراد هوادریا، می‌توانید مشاوره اولیه را دریافت کرده و هماهنگی‌های لازم برای مراجعه را انجام دهید.

 

مرحله اول: مراجعه نماینده شرکت برای تحویل بار

پس از هماهنگی، نماینده شرکت به محل آدرس شما مراجعه خواهد کرد. در این مرحله باید فرم مربوط به فریت بار به آلمان را تکمیل کرده و محموله خود را تحویل دهید.

مرحله دوم: بسته بندی تخصصی بار با توجه به نوع محموله

بار مورد نظر شما به شکل تخصصی بسته بندی خواهد شد تا در طول حمل و نقل و پرواز از امنیت مناسبی برخوردار باشد.

مرحله سوم: جمع آوری و انتقال محموله از محل آدرس

سپس محموله شما توسط نماینده شرکت دریافت شده و برای انجام باقی موارد و مراحل انتقال خواهد یافت.

مرحله چهارم: گرفتن مجوزهای مربوطه برای فریت محموله به آلمان

پس از آن شرکت، برای دریافت مجوزهای مربوطه جهت ارسال بار به آلمان، اقدام خواهد کرد.

مرحله پنجم: انجام تشریفات گمرکی لازم

تشریفات گمرکی لازم و پرداخت هزینه‌های مربوط به آن، در این مرحله انجام خواهد شد. لازم به ذکر است که این اقدامات از سوی شرکت انجام شده و نیازی به حضور یا پیگیری مشتری نخواهد بود.

مرحله ششم: صادر شدن بارنامه و بیمه نامه فریت بار به آلمان

در نهایت با انجام تشریفات گمرکی، بارنامه محموله شما، صادر خواهد شد.

مرحله هفتم: تحویل بار به ایرلاین مربوطه

با صدور بارنامه ، همه چیز مهیای تحویل بار به ایرلاین مربوطه جهت ارسال به شهر مقصد در آلمان خواهد بود.

مرحله هشتم: ارائه بارنامه به مشتری

بارنامه به مشتری ارائه خواهد شد تا از وضعیت محموله ارسالی خود، اطلاع کامل داشته باشد. امکان پیگیری آنلاین محموله تا رسیدن به فرودگاه شهر مقصد در آلمان نیز وجود دارد. در نهایت شما می‌توانید به صورت آنلاین، وضعیت محموله خود در مسیر هوایی را تا رسیدن به فرودگاه شهر مقصد دنبال کنید.

سوالات متداول

هزینه ارسال بار به آلمان، به حجم و وزن بسته، نوع و شهر مقصد در این کشور بستگی خواهد داشت.

کافی است که با شرکت باراد هوا دریا تماس حاصل نموده و هماهنگی‌های اولیه را انجام دهید.

حمل بار مسافری در صورتی که با اضافه بار همراه باشد، مشمول هزینه‌های قابل توجهی خواهد شد و البته سختی‌های خود را در حمل و نقل فرودگاهی دارد.

پس از سپردن امور ارسال بار به آلمان به شرکت، تمامی مراحل از جمله صدور بارنامه توسط نماینده شرکت دنبال خواهد شد.

بله، کافی است که با شرکت باراد هوا دریا تماس گرفته و هماهنگی‌های لازم را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا