حمل اثاثیه منزل به ترکیه، ارسال اثاثیه از تهران به استانبول و آنکارا

روش‌های ارسال لوازم خانه به ترکیه

به دلایل مختلفی ممکن است نیاز به ارسال اثاث منزل به ترکیه داشته باشید، اما به هر ترتیب این موضوع نیز مانند سایر نقل و انتقالات، تابع شرایط و قوانین خاص خود خواهد بود. به علاوه با آگاهی پیدا کردن نسبت به بهترین روش ارسال اثاثیه به آنکارا، استانبول و …، می‌توانید در هزینه و زمان صرفه‌جویی به عمل آورده و تجربه‎‌ای عالی در این خصوص داشته باشید. در این خصوص سوالاتی پیش می‌آید: ارسال اثاثیه به شکل زمینی یا هوایی انجام می‌شود؟ هزینه ارسال اثاثیه به استانبول یا دیگر شهرهای ترکیه چقدر است؟ موضوع بیمه اثاثیه چطور خواهد بود و سوالات دیگر که در ادامه به آن‌ها پاسخ خواهیم داد.

 

جهت مشاهده خلاصه مقاله، ویدئو زیر را نگاه کنید.

 

 

روش‌های ارسال لوازم منزل به ترکیه

همان طور که اشاره کردیم ارسال اثاث به ترکیه می‌تواند به روش‌های زمینی و هوایی و البته دریایی (در صورت وجود مرز آبی) انجام پذیرد. به راحتی می‌توان حدس زد که روش زمینی دارای هزینه کمتری بوده و البته با محدودیت‌های کمتری نیز همراه است؛ اما همانطور که در مقاله های دیگر اشاره کردیم قطعا روش‌های هوایی ارسال لوازم منزل به ترکیه، دارای مزایایی هستند که هنوز برخی از افراد این روش‌ها را به ارسال زمینی ترجیح می‌دهند.

در حمل و نقل اثاث منزل به ترکیه، با دو فاکتور مهم هزینه و زمان روبرو هستیم. در روش زمینی هزینه کمتر و زمان بیشتری پیش رو خواهد بود و در روش هوایی معمولا هزینه بیشتر و زمان ارسال کمتر می‌شود.

ارسال لوازم منزل به ترکیه

 

حمل اثاث به ترکیه از راه زمینی

روش حمل اثاث به ترکیه از راه زمینی، معمولا در شرایطی بسیار مناسب است که حجم زیادی از وسایل خانه را برای حمل و نقل پیش روی خود داشته باشید. به این ترتیب نبود محدودیت میزان بار در حمل و نقل زمینی، نخستین موردی است که باعث خواهد شد تا این روش برای شما مناسب باشد. به علاوه هزینه‌های حمل و نقل زمینی برای حجم اثاثیه‌ای که قصد انتقال آن به ترکیه را دارید در قیاس با هزینه حمل و نقل هوایی، به مراتب ارزان‌تر خواهد بود.
برای این منظور، کافی است که یک شرکت خدمات حمل و نقل بین المللی مطمئن و دارای سابقه کاری درخشان را جستجو و انتخاب کرده و امور حمل و نقل وسایل منزل خود به ترکیه را به آن بسپارید.

 

 

معمولا روال کار به این صورت است که کانتینر لازم برای حمل اثاثیه اعزام شده و پس از بارگیری، به گمرک، می‌رود. در گمرک باید بررسی لازم انجام شده و با دریافت تائیدیه گمرکی، کانتیتر حاوی اسباب منزل، به مرز ارسال شده و وارد خاک ترکیه خواهد شد. در این مراحل دیگر نیازی به حضور شما نبوده و می‌توانید وسایل منزل خود را در گمرک کشور ترکیه در نظر بگیرید.
پس از آن باید با یک شرکت حمل و نقل اثاثیه داخلی در کشور ترکیه هماهنگ کرده و بار وسایل منزل خود را از گمرک ترکیه تحویل گرفته و به منزل جدید در این کشور برسانید.

حمل اثاثیه منزل به ترکیه از راه زمینی

 

ارسال اثاث به ترکیه از راه هوایی

اما ببینیم در ماجرای حمل و نقل هوایی اسباب و لوازم خانه به ترکیه، چه می‌گذرد که علی رغم نرخ بالاتر آن، تا این اندازه از محبوبیت برخوردار است. شما ممکن است از خدمات حمل و نقل کارگو یا خدمات یک شرکت فریت بار برای جا‌به‌جایی وسایل از راه هوایی اقدام کنید. برای این منظور می‌توانید با کارشناسان شرکت باراد هوا دریا متخصص فریت بار به ترکیه تماس بگیرید.

 

حمل و نقل هوایی کارگو

در سرویس حمل و نقل هوایی کارگو، اثاثیه و لوازم مورد نظر شما، به وسیله هواپیماهای مسافربری یا هواپیماهای حمل بار، از کشور مبدأ به کشور مقصد که در این بحث ترکیه است، جابه‌جا خواهند شد. موضوع هزینه در صورتی که حجم بار آن قدرها زیاد نباشد، هنوز مقرون به صرفه بوده و در قیاس با الگوی زمینی، مناسب‌تر خواهد بود. افزایش چشمگیر هزینه زمانی مطرح خواهد بود که حجم اثاثیه بالا برود! در این حالت قطعا به لحاظ زیاد بودن حجم بار، حمل و نقل هوایی هزینه‌ای به مراتب بیشتر خواهد داشت.
نکته: به علاوه محدودیت‌هایی در خصوص حمل و نقل هوایی وجود دارد؛ به طور مثال شما نمی‌توانید بدون خالی کردن گاز یخچال، این وسیله آشپزخانه‌ای را به هواپیما وارد کنید.

 

بیشتر بخوانید: کارگو چیست؟

 

حمل و نقل فریت، ارسال اثاثیه به ترکیه از راه هوایی یا دریایی

اگر چه کارگو نیز به عنوان یک روش حمل و نقل وسایل به صورت هوایی مطرح شد؛ اما در حقیقت فریت بار برای استفاده شخصی و جابه‌جایی محموله‌هایی چون وسایل و اثاثیه خانه، موضوعیت دارد. به طور رایج از کارگو برای حمل و نقل‌های بازرگانی استفاده شده و مهاجران یا افرادی که به هر ترتیب نیاز به جابه‌جایی وسایل شخصی خانه خود را دارند، از روش حمل و نقل هوایی یا دریایی فریت بهره‌مند می‌شوند. برای استفاده از این سرویس جابه‌جایی، نیاز است که با یکی از شرکت‌های معتبر حمل و نقل هوایی ارتباط گرفت و ضمن ارائه صورت وسایل خود، هماهنگی‌های لازم را به عمل بیاورید.
نکته: لازم به ذکر است که فریت بار می‌تواند به صورت هوایی یا دریایی انجام شود و در صورتی که دو کشور دارای مرز دریایی مشترک باشند، امکان بارگیری و تخلیه بار از مسیر دریا وجود خواهد داشت.

ارسال اثاثیه به استانبول از راه هوایی

 

 

قوانین و شرایط ارسال اثاثیه به ترکیه

همانند حمل هوایی حیوان زنده به خارج که باید قوانین را در نظر بگیرید، برای ارسال ارسال لوازم منزل به ترکیه، باید برخی از شرایط و قوانین را مد نظر قرار داده باشید:

  1. شما اجازه ارسال اثاثیه نو و آکبند را ندارید.
  2. امکان ارسال مواد غذایی یا دارویی وجود ندارد.
  3. لازم است که مالیات لوازم خانگی صوتی و تصویری پرداخته شود.

نکته: البته راهکاری برای مورد اول وجود دارد و شما می‌توانید وسایل نو را از حالت آکبند خارج کرده و از کارتن آن‌ها بیرون بیاورید. این موارد را می‌توانید در قالب مشاوره از شرکت‌های حمل و نقل بین المللی جویا شوید.

 

 

بهترین روش ارسال اثاثیه از تهران به استانبول چیست؟

با در نظر گرفتن حجم بار و وسایل، می‌توان یکی از روش‌های ارسال هوایی یا زمینی را مناسب دانست. بدیهی است که در صورت زیاد بودن حجم وسایل خانه، ارسال زمینی موضوعیت بیشتری خواهد داشت.

 

هزینه ارسال اثاثیه به استانبول چقدر است؟

تعرفه‌های ارسال اثاثیه به استانبول، توسط شرکت‌های حمل و نقل بین المللی و در یک بازه مشابه تعیین شده است؛ اما با این همه برخی از شرکت‌ها دارای تخفیف‌ها و تسهیلات ویژه‌ای در این خصوص هستند.

 

حمل اثاثیه منزل به ترکیه چقدر طول می‌کشد؟

در روش هوایی در بهترین حالت، کمتر از یک هفته این جابه‌جایی انجام خواهد شد؛ اما در روش زمینی باید چیزی نزدیک به دو هفته را در نظر داشته باشید. البته همه این فرایندها به مدیریت شخصی شما و همین طور شرکت حمل و نقل بین المللی که انتخاب می‌کنید نیز بستگی خواهد داشت.

 

آیا وسایل منزل در طول جابه‌جایی بیمه خواهند شد؟

لازم است که حتما شرکت حمل و نقل بین المللی را انتخاب کنید که اسباب و وسایل شما را بیمه می‌کند، زیرا به هر ترتیب علی رغم استفاده از ضربه‌گیر، احتمال آسیب دیدن وسایل وجود خواهد داشت.

 

آیا ارسال اثاث به ترکیه به صرفه است؟

این چیزی است که در زمان با توجه به هزینه وسایل و اثاثیه منزل در ترکیه و ارزش اثاثیه شخصی شما مشخص خواهد شد. باید برآورد کنید که آیا حمل اثاثیه منزل به استانبول و هزینه‌های حمل و نقل آن، از خرید وسایل در کشور ترکیه، مقرون به صرفه‌تر است یا نه که در اکثر مواقع ارسال اثاث به ترکیه، ارزان‌تر از خرید دوباره آن‌ها خواهد بود.

 

چه روش هایی برای حمل اثاثیه منزل از ایران به ترکیه وجود دارد؟

برای بردن وسایل خانه از ایران به ترکیه، می‌توانید از روش های دریایی، هوایی و زمینی استفاده کنید. اما برای اینکه بار شما در کوتاه ترین زمان ممکن به مقصد برسد، پیشنهاد می‌کنیم از روش هوایی استفاده کنید.

 

فریت باراد

4 دیدگاه دربارهٔ «حمل اثاثیه منزل به ترکیه، ارسال اثاثیه از تهران به استانبول و آنکارا»

  1. سلام وقت بخیر
    حمل اثاثیه منزل از استانبول به تهران هم انجام میدین؟ و اگه انجام میدین چقدر زمان میبره اثاثیه به تهران برسه؟

    1. گروه تحریریه

      سلام وقت شما هم بخیر
      بله انجام میدیم، اما نیاز به یک سری اطلاعات داریم و شرایط مختلف هم باید در نظر داشته باشیم، بهتره با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  2. سلام وقت بخیر
    من میخوام اثاثیه منزل خودم و خواهرمو به ترکیه ارسال کنم میخواستم بدونم هزینه حمل اثاث منزل به ترکیه چقدره ؟

    1. گروه تحریریه

      سلام وقت شما هم بخیر
      برای برآورد هزینه باید یک سری اطلاعات داشته باشیم که بتونیم به صورت دقیق خدمتتون اعلام کنیم، لطفا با دفتر تماس بگیرید کارشناس ما شما رو راهنمایی می‌کنه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا