بهترین روش‌های ارسال انواع فرش به خارج از کشور

بهترین روش‌های ارسال انواع فرش به خارج از کشور

با توجه به کیفیت فوق العاده فرش‌های ایرانی و لوکس بودن این کالا برای هدیه یا استفاده شخصی، ارسال فرش به خارج از کشور، بیش از هر کالای دیگری در سال‌های اخیر موضوعیت داشته است. به همین میزان نیز قوانین مربوط به ارسال فرش دستباف به خارج از کشور (در وهله اول) و ارسال فرش‌های ماشینی (در مرتبه بعدی)، با محدودیت‌ها و سختگیری‌هایی همراه است. از این روی سپردن این امر به دست شرکت‌ فریت بار حرفه‌ای باراد که دارای تجربه و سوابق قابل توجه است، موجب تسهیل امور ارسال و فریت به خارج از کشور خواهد شد.

 

روش‌های ارسال فرش به خارج از کشور

شما می‌توانید فرش‌های مورد نظر خود اعم از این که فرش دستباف، فرش ماشینی یا تابلو فرش باشند را به دو صورت دریایی یا هوایی به کشور مقصد ارسال کنید. بدیهی است که روش دریایی با هزینه کمتر و البته مدت زمان بیشتری از زمان ارسال تا تحویل بار در شهر مقصد، همراه خواهد بود. به همین ترتیب هزینه فریت هوایی فرش بالاتر بوده و مدت زمان رسیدن آن نیز به مراتب کوتاه‌تر خواهد بود. در مقاله هزینه ارسال بار به خارج از کشور ، سعی کرده ایم انواع روش های ارسال بار به خارج را مرور کنیم.

به طور مثال برای ارسال فرش به اروپا، انتخاب روش ارسال دریایی، زمان زیاد و قابل توجهی به خود اختصاص خواهد داد. ارسال فرش را با توجه به نوع فرش، به سه گروه ارسال فرش ماشینی، ارسال فرش دستباف و ارسال تابلو فرش تقسیم بندی می‌کنیم.

روش‌های ارسال فرش به خارج از کشور

 

در ادامه با ما همراه باشید.

ارسال فرش ماشینی به خارج از کشور

ارسال فرش ماشینی به خارج از کشور با محدودیت خاصی همراه نیست و تنها کافی خواهد بود که در بسته‌بندی این فرش‌ها، نهایت ظرافت و دقت را به خرج بدهید تا کمترین آسیب به آن‌ها وارد نشود. هزینه ارسال بسته به مقصد شما، حجم و ابعاد بار و همین طور ارزش آن، مشخص خواهد شد. برای خروج فرش‌های ماشینی به کشورهای مختلف چون دبی، استرالیا، کانادا و …، محدودیتی وجود ندارد و شما می‌توانید به راحتی با انتخاب روش ارسال مناسب و همین طور بسته‌بندی مطمئن، این ارسال را داشته باشید.

 

 

ارسال فرش دستباف به خارج از کشور

همان طور که در ابتدا نیز اشاره کردیم، به دلیل ویژگی‌های خاص فرش‌های دستباف، ارسال فرش دستباف به خارج از کشور، با محدودیت‌هایی همراه است. به این ترتیب که امکان ارسال بیش از 2 عدد فرش دستباف، بدون اخذ مجوزهای لازم، امکان پذیر نخواهد بود. البته بیشتر افراد مایل به فریت کردن فرش دستباف به خارج از کشور هستند و اخذ مجوزهای لازم در تخصص شرکت‌های کارگو مشهور و معتبر با با سابقه قوی در این حوزه است. برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌کنیم مقاله قوانین و مقررات گمرکی کالای همراه مسافر را مطالعه بفرمایید.

ارسال فرش دستباف به خارج از کشور

 

 

همین طور هر یک از مسافرین پروازهای خارجی، تنها مجاز به همراه بردن 20 متر مربع فرش دستباف خواهد بود. به این شکل مسافر محدودیتی در خصوص تعداد فرش همراه خود ندارد، تنها کافی است که جمع متراژ آن‌ها، بیش از این 20 متر مربع نباشد. لازم به ذکر است که این قوانین امکان تغییرات در سال‌های آینده را داشته و این اعداد و ارقام، مربوط به زمان فعلی هستند.

نکته 1: در نظر داشته باشید که ارسال فرش‌های دستباف دارای ارزش میراث فرهنگی که در شمار منابع فرهنگی کشور باشند، مجاز نبوده و در صورت کشف، به عنوان کالای قاچاق با موضوع برخورد خواهد شد.

نکته 2: همین طور همراه بردن فرش با مسافر به کشورهای عربستان، سوریه و عراق ممنوع اعلام شده است.

 

ارسال تابلو فرش به خارج از کشور

با در نظر گرفتن این موضوع که معمولا تابلو فرش‌ها از نرخ قابل توجهی برخوردار هستند، باید از ایمن‌ترین روش برای ارسال آن‌ها کمک گرفته شود. غالبا فریت تابلو فرش به خارج از کشور، بهترین گزینه‌ای است که به مشتریان پیشنهاد می‌شود. به این ترتیب علاوه بر این که محموله تابلو فرش با سرعت بیشتری به مقصد خواهد رسید؛ امنیت و سلامت آن نیز در طول مسیر و حین بارگیری و تخلیه بار، بهتر حفظ خواهد شد.

ارسال تابلو فرش به خارج از کشور

 

 

هزینه ارسال فرش به خارج از کشور

به طور کلی هزینه ارسال فرش به خارج از کشور، با توجه به نوع فرش، تعداد و حجم آن‌ها، ارزش ریالی بار فرش و همین طور نوع شرکت هوایی یا دریایی، تعیین خواهد شد. بدیهی است که بالاتر بودن ارزش محموله فرش، موجب افزایش هزینه فریت و ارسال آن به خارج از کشور خواهد شد. همین طور قطعا هزینه ارسال فرش به استرالیا، گران‌تر از چیزی است که برای ارسال فرش به ترکیه داریم. (اگر می‌خواهید در رابطه با مراحل فریت بار به استرالیا بدانید کلیک کنید) به این مفهوم که بعد مسافت در هزینه ارسال، به صورت مستقیم تاثیر می‌گذارد. جهت کسب اطلاعات کامل در خصوص هزینه ارسال فرش به خارج از کشور، با کارشناسان شرکت باراد هوا دریا تماس حاصل نمایید. همین طور شما می‌توانید راهنمایی‌های لازم در این خصوص را نیز از مشاوران باراد هوا دریا دریافت کنید.

 

فریت باراد

 

سوالات مهم

هزینه ارسال فرش به آلمان چقدر است؟

هزینه ارسال فرش به کشور آلمان و سایر کشورها اروپایی، بسته به شرکت هواپیمایی، حجم و سایز بار فرش، نوع فرش و ارزش آن، مشخص خواهد شد.

 

محدودیت‌های ارسال فرش دستباف به خارج از کشور کدامند؟

شما نمی‌توانید بیش از 2 قطعه فرش دستباف به خارج از کشور ارسال کنید. (بیش از آن نیز به مجوزهای خاص گمرکی خواهد داشت.)

 

بهترین روش ارسال فرش به اروپا چیست؟

بسته به سایز محموله و وزن آن، بهترین روش ارسال دریایی یا هوایی انتخاب می‌شود. برای محموله‌های کوچک و متوسط، فریت هوایی و برای محموله‌های بزرگ، ارسال دریایی مناسب‌تر خواهد بود.

 

آیا فرش‌ها در شهر مقصد به درب منزل تحویل داده می‌شوند؟

خیر، شما باید به فرودگاه اعلام شده در بارنامه مراجعه کرده و محموله فرش خود را در نظر بگیرید. بدیهی است که در صورت تاخیر، هزینه انبار فرودگاه مقصد نیز از شما اخذ خواهد شد.

 

آیا می‌توان در یک محموله، ترکیبی از فرش‌های ماشینی، دستباف و تابلو فرش را ارسال کرد؟

بله، با رعایت مقررات مربوط به فرش‌های دستباف، این امکان وجود خواهد داشت.

 

 

16 دیدگاه دربارهٔ «بهترین روش‌های ارسال انواع فرش به خارج از کشور»

    1. گروه تحریریه

      سلام
      بستگی به شرایط مختلفی داره که بهتره با کارشناسان ما تماس بگیرید تا راهنمایی تون کنند.

  1. شادی عظیمی

    سلام خسته نباشید
    هزینه بردن فرش دستباف به کانادا چقدره و بسته بندی فرش برای هواپیما چجوریه؟ ممنون میشم جواب بدید.

    1. گروه تحریریه

      سلام، سلامت باشید
      برای این کار شما باید با ما تماس بگیرید؛ بسته بندی فرش و انواع کالاهای ارسالی توسط متخصصین مجرب انجام میشه هیچ جای نگرانی در رابطه ضربه و از بین رفتن باقی نمیمونه.

  2. شرایط ارسال فرش ماشینی به خارج از کشور چیست. و چند تخته فرش میشود فرستاد و نیاز به مجوز دارد. ممنون

    1. باراد هوا دریا

      در فریت فرش ماشینی محدودیتی وجود ندارد. برای دریافت اطلاعات کامل و نرخ ارسال فرش به خارج از کشور با دفتر مرکزی باراد فریت با شماره 02143658 تماس بگیرید

    1. گروه تحریریه

      سلام
      برای این کار باید اطلاعاتی مثل تعداد، اندازه و… داشته باشیم، برای اطلاع از هزینه لطفا با شماره 02143658 تماس بگیرید.

  3. وقت بخیر ارسال ب امارات یا عمان فرش ابریشم دستبافت امکان پذبر هست، موردی ک مالکیت شخص هست و قبمتی، از باب میشه اقدام کرد برای ارسال ؟

    1. گروه تحریریه

      سلام وقت شما هم بخیر
      لطفا تماس بگیرید، کارشناسان راهنمایی تون می‌کنند.

  4. سلام و عرض ادب
    مشتریان خارجی که زبان فارسی بلد نیستند چطور می توانند از شما خرید کنند؟

    1. گروه تحریریه

      سلام، با استفاده از راه های ارتباطی می‌‌تونید تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا